Att leva för mat

Ett dygn i närmast oavbrutet regnande är snart över. Jag sitter återigen på en buss, återigen bredvid min skånska polare Hannah och återigen med podcast i öronen. P3 dokumentär är min räddning under de fem timmarna i buss jag har framför mig.

Träningsvärken idag är helt enorm. Vaknade varje gång jag rörde mig inatt och stapplar fram som en äldre dam. Värst är trappor som är närmast omöjligt, benen vill verkligen inte böja på sig idag. Får se om jag ger mig på att försöka jogga sakta, sakta ikväll för att försöka få bort den värsta träningsvärken.

Bjussar på några bilder från dygnet i Malmö. Mina tre compadres på väg in från taket på Emporia, två av dem på Friday's och så delar av dagens frukost. Mat alltså, jag lever inte bara av mat, utan även FÖR mat.
 



/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0