Uppdatering från östkusten

Fredag morgon. En hel arbetsvecka har snart gått, höll jag på att skriva. Antar att det heter skolvecka nu.

Börjar få kläm på lite grejer nu i alla fall, kan hitta till skolan, gymmet, affären och in till stan, (hem var dock värre igår) har kommit igång med plugget och har lärt känna några från klassen.

Sitter nu vid köksbordet med böckerna framför mig. Några timmar här, sedan blir det upptäcktsfärd i löparskorna innan det väntar en föreläsning och slutligen hemfärd. I helgen är det den fjärde sista fotbollsmatchen för säsongen, så då lämnar jag Kalmar för några dagar.

Det går framåt även med möbleringen av lägenheten. I måndags och tisdags intogs måltiderna sittandes på golvet, men inte nu längre - nu har jag faktiskt ett köksbord! ;)

/A.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh kul med uppdatering från mitt öst! :)

2012-09-07 @ 08:25:33
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anonym

snyggt golv!!!

Svar: Haha, kul att du gillar det! ;)
Alexandra

2012-09-11 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0