Tony Irving iklädd förkläde

 Gårdagens...
  • bristvara: tid.
  • måste: träna och hämta ut en bok på Pressbyrån.
  • smartaste: slog två flugor i en smäll och tog en löprunda till Pressbyrån.
  • osmartaste: det ösregnade och det jag skulle hämta var en bok...
  • känsla: panik över att tiden inte räcker till.
  • bästa beslut: att köpa varsin cheeseburgare till mig och Emelie.
  • mest irriterade ögonblick: alla parkeringsplatser var upptagna när jag skulle inte på Maxi lite snabbt och lätt, lagom stressad på väg hem.
  • aha-upplevelse: anledningen till att parkeringsplatserna var upptagna.
  • i särklass konstigaste: i entrén stod Tony Irving och lagade mat.
Vem åker till ett köpcentrum, om än ett litet, för att se Tony Irving stå iklädd förkläde och laga mat? Hade jag krockat med någon av alla hetsiga, mestadels äldre gubbar, som körde i fel körrikting och på fel sida av "vägen" hade jag ställt Tony Irving som ytterst ansvarig för min kollision.
 
/A.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0