Lazy-eye

Åter på plats i Kalmar efter en helg som har spenderats mestadels i Göteborg, men hann med några timmar i Jönköping också. Igår var det match, näst sista för i år (näst sista någonsin?) och det blev tack och lov vinst med 3-4.

Ny vecka alltså. Tentavecka och Lidingövecka. Har inte kunnat sova ut på väldigt länge nu, vilket både syns och känns i och på kroppen. Dras med mitt kära lazy-eye och en kronisk trötthet. Har tagit en liten paus nu innan det bär iväg till biblioteket för en eftermiddag och kväll med näsan i böckerna. Tenta på onsdag, sedan ska jag sova, sova och kanske sova ytterligare lite till för att förbereda kroppen inför Lidingöloppet.

Fram till onsdag ska jag fokusera på pluggandet och på att hålla mig frisk. Äta en massa. Hade kunnat tänka mig en frukost likt gårdagens varje dag den här veckan faktiskt...

/A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken tid startar du på Lidingöloppet? Jag startar 13.20.

Postat av: Anki

Då kommer du kanske och springer om mig en bit in på loppet då..:)

Nerverna är under kontroll. Har ju inte kunnat träna som jag vill så får jag en bättre tid än ifjol blir jag jätteglad! Mest otrolig för att jag skall få för ont i knät efter loppet igen. Hur känns det själv?

Postat av: Anonym

Du kommer fixa loppet galant. Vilken startgrupp har du?

2012-09-24 @ 22:05:15
URL: http://annakutar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0