En dag i bilder

För att citera Farbror Melker... Denna dagen, ett liv..? Nej tack, roligare har jag faktiskt varit med om. Plugg för hela slanten, konstigt nog går tiden fort trots att det inte är sådär superkul. Har roat mig med att ta lite meningslösa kort under dagen, som syns här nedan:
Muntlig presentation imorgon klockan 10.00. Den bör sitta bättre då än vad den gör i nuläget.
 

Lunch som ser ut som hundmat men som smakar bra mycket bättre än vad jag kan tänka mig att hundmat gör. Blomkålsmos och kålpudding. (Som är sönderhackad för att den skulle gå fortare att värma i micron) Jag äter då inte med ögonen!  
 

Skulle hämta ut en bok på Pressbyrån. Det var ingen bok...
 

Knäckebröd, ägg och kaffe efter 50 minuter på gymmet.
 
Okej, jag lovar. Aldrig mer en bilduppdatering med såhär tråkiga bilder.
/A.
 
 

Kommentarer
Postat av: mialena

Oj, kålpudding! Mums! Det var evigheter sedan jag åt det.

2012-09-19 @ 13:44:44
URL: http://mialena.blogspot.com
Postat av: Fredric

Knäckebröd är gott!

2012-09-20 @ 04:57:48
URL: http://frsa72.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0