Regn och dränkt katt

Ibland tar det emot. Regnet öser ner och det är sådär kallt som det bara är på hösten. Framför tvn och utan någon som helst lust att ge mig ut och springa.

Disciplin. Ingen blir bra av att lyssna på kroppen, som Colting skulle sagt.

7 km intervaller och en dusch senare känns livet ganska mycket bättre. Ibland behövs det inte mer än så. 400-300-200-100-200-300-400 meter med lika många meter vila som intervallen var lång. Lyckades hålla ett ganska bra tempo i alla fall, avslutade med 400 meter i 03.42/km.

Dessutom dränkt katt på köpet. Svart sminkning både över och under ögat är det nya har jag hört.

/A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Åh vad jag längtar till jag också kan springa igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0