Brödbak och mörkerlöpning

Efter ett antal timmar i skolan igår åkte vi iväg till Maxi för att botanisera bland hyllorna. Min korg blev något överdimensionerad med 6 kg mjöl utöver de "vanliga" varorna. För igår, skulle det minsann bakas bröd!


 


Filmjölksbröd fick det bli, och resultatet blev riktigt bra! Har precis ätit några skivor till frukost med marknadsföringsboken i händerna och träningsvärk i övriga kroppen. Var lite lagom kaxig igår morse när Linda klagade på träningsvärk efter skivstångspasset - några timmar senare var träningsvärken total och jag var inte fullt så kaxig längre. Trotsade träningsvärken och mörkret och gav mig ut på det första passet sedan Lidingöloppet. Klockan 22.10 lämnade jag lägenheten för att sedan återvända 25 minuter och 5 km senare.

En förkylning var nog vad jag behövde. Pigga ben trots rejäl träningsvärk, kan inte bero på annat än 7 dagars löpvila.

/A.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Filmjölksbröd är så gott!! Gött med träningsvärk! :)

2012-10-09 @ 09:22:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0