Släppa taget

Så var jag äntligen hemma! Hemma som i hem-hemma vill säga. Hur bra det än är i Kalmar, är det ändå inte samma sak.

I eftermiddag är vi ett gäng som ska spela fotboll - äntligen ska abstinensen stillas! Och imorgon, då väntar den berömda årsfesten. Det finns alltså förutsättningar för en riktigt bra helg!

Träningsvärken sedan onsdagens skivstångspass har bosatt sig i kroppen, tänkte öka på den ytterligare lite senare. Bänkpress med Sandra innan fotbollen drar igång - kul!

Jag kan verkligen inte släppa taget om saker och ting, det är något jag har insett de senaste dagarna. Tanken på att käraste fotbollslaget kanske inte kommer finnas mer...? Nej, det är inget jag vill tänka på nu.

Här nedan, en suddig mobilbild från förra årets årsfest. Det var tider det!

/A.


Kommentarer
Postat av: AKA

Allt har sin tid! :D

2012-11-02 @ 17:54:42
URL: http://akaontherun.blogg.se
Postat av: Anki

Låter som du har en härlig helg framför dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0