Budget och bröstmuskler

I måndags började en ny kurs - affärsredovising och budgetering. Har definitivt fått något att bita i! Förutom en snabb paus som innebar ett besök på Pressbyrån för att hämta ut kurslitteratur, har jag suttit här vid mitt köksbord hela dagen. Värmt min matlåda, druckit mitt kaffe och återgått till böckerna. Det är nog ungefär så resten av dagen och veckan kommer se ut...
 
Hade så gärna velat träna idag, men ryggen protesterar rejält. För någon månad sedan hade jag ont på samma ställe, men det gick över lika fort som det kom. Får se hur länge det håller i sig, om det inte släpper snart får jag väl boka tid hos kiropraktorn igen. Att välja att träna skivstång igår trots att ryggen börjat göra ont var kanske inte det bästa valet jag har gjort i mitt liv, men vilket bra pass!Träningsvärken i bröstmusklerna är total, och inte undra på det med tanke på hur fruktansvärt jobbig bänkpressen var. Av alla övningar är bänkpress det roligaste, där ska jag bannemig lyckas bli stark.
 
Har glömt att rapportera ordentligt om helgen! Bänkpress med Sandra - hon vann. Fotboll med gänget - "mitt" lag vann. Årsfest med laget - lika festligt som vanligt. Bjussar på en bild från det alldeles nyss nämnda eventet...
 
 
Slut på pluggpaus, åter till bokföringen!
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Bra fart på dig i både plugg och träning! :)

2012-11-08 @ 19:38:10
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Lina

Duktig du är med ditt plugg!

Hoppas det rättar till sig i ryggen! Krya!!

2012-11-09 @ 12:26:32
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0