Tävlingsinstinkten

Efter 6 kilometer med två fartökningar på 400 meter och en på 200 meter har jag återfått hoppet och självförtroendet. Vaderna tjurar lite, men jag ska bannemig tjura tillbaka! Pulsen var relativt låg, benen lätta förutom vaderna, men känslan var bra.

Nu nedrans ska jag satsa på Göteborgsvarvet! Formen är inte vad jag hade önskat att den skulle vara, men det struntar jag i. Ska ner under 1:50, nu är tävlingsinstinkten tillbaka!

6 km, 05:12/km

Fartökningarna låg på 04:10 med kontrollerad puls. Gött!

/A.

För tillfället nöjd och ruskigt beslutsam:


Kommentarer
Postat av: Karin

GÖTT JOBBAT!!!

2012-05-05 @ 21:42:24
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0