Sträckning

Har till mitt stora förtret dragit på mig en sträckning i låret. Därmed ingen mer löpning för mig den här veckan. Hoppas innerligt att det går över fort! Det verkar som att jag kan cykla med det i alla fall, testade nu ikväll och det kändes lite emellanåt, men så fort jag växlade ner försvann det.

Alltid är det något! Är det inte en fot är det en vad. Och är det inte en vad är det ett lår.

Nåväl, värre saker har definitivt hänt!

Var även på gymmet en sväng innan ikväll, jag och Sandra var grymt effektiva och fick till ett riktigt bra pass på 40 minuter. Jag vägrar att låta mina muskler försvinna bort i fjärran... Vi stod som vanligt och studerade våra (ehrm) svällande muskler i slutet av passet. Konstaterade att mycket har hänt på väldigt kort tid!

Byter ämne lite snabbt och lätt och osammanhängande! Häromdagen spenderades förmiddagen på bryggan hemma hos Emelie. Så himla härligt! Hoppas och tror att solen väljer att visa sig även imorgon så de svällande musklerna kan få lite färg, hehe...

/A.


Kommentarer
Postat av: AKA

Ajaj inge kul! Var rädd om dig nu för du ska väl cykla snart?

2012-05-28 @ 21:29:24
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0