Ropa efter mor och far!

Sitter i skrivande stund i en buss på väg till Habo. För tillfället något irriterad över att jag lyckades ta bort hela inlägget precis när jag skulle publicera det.

Nåväl. Buss alltså. Match på gång. Vi åker iväg med 12 personer idag, kan nog bli lite tufft känns det som. (ja, vi spelar 11-manna) För min egen del känner jag mig lite lätt orolig över låret som fortfarande inte är riktigt samarbetsvilligt. Hoppas verkligen att det håller för 90 minuters spel, men är mycket tveksam till det...

Veckan som gått har varit ungefär som alla andra veckor. Jag har jobbat, tränat, ätit och sovit ungefär.

I helgen jobbade jag, kollade på herrarnas match och var på logfest, vilket kan ses på en av bilderna nedan där jag och Sandra sitter i bilen lagom stressade precis som vanligt. I söndags var vi ett gäng som åkte iväg och kollade på b-lagsmatch. En intensiv och rolig helg. Sista bilden är i realtid, Carro in action!

Nu är det hög tid att börja tagga inför match. Visualisera en boll, en närkamp och en motståndare som ligger på marken. Eller för att citera mig själv från det traditionsenliga rimmet innan varje match på vår interna lagsida:

"För min del är saken klar - den som ner mig drar, ska få ropa efter både mor och far."

/A.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0