Nostalgi

Har precis slängt i mig lunch bestående av pasta, köttfärssås och avokado. Kaffe, och sedan är jag redo för jobb!

Har spenderat förmiddagen på gymmet tillsammans med Emelie! En tradition vi inte tänker bryta på lääänge. Värmde upp på löpbandet och övergick sedan till vårt styrkeprogram med fokus på armar, axlar, rygg och mage. Hade härligt fokus idag! Bicepscurl är definitivt inte min starka sida, men idag gick det bannemig bättre än någonsin förut.

Tillbaka i bilen fick jag underhållning av grabbarna här nedan. Nedrans vad bra de är, hörrni! Nedrans! Klipp från sista konserten någonsin. Någonstans där framme till höger står en smått hysterisk Alexandra. Även en smått hysterisk Jacqueline, och en Sofia som också hängde med i hysterin. Gudarna vad bra den var!

/En smått nostalgisk A.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0