Dagar

Ett inlägg utan innehåll. Hittills är det precis så. Skriver utan en tanke på vad detta inlägg ska handla om. Det blir mer spännande så! Kanske inte för den som läser, men för mig.

Vissa dagar är man inte på topp. Antagligen har vi alla sådana dagar. Men så finns de där dagarna då allt känns bra, då man vaknar med ett leende och en beslutsamhet att göra dagen till en bra dag. Imorgon är en sådan dag!

Ska vakna relativt tidigt, äta en banan och sedan ge mig ut och springa en runda. Frukost följt av ett besök hos frisören. Frisören som råkar vara en av mina absolut bästa vänner!

Idag då? En bra dag. Helt okej på jobbet, ett bra pass på gymmet och sedan bastu med den nyss nämnda frisören. Det är verkligen kul att se hur styrketräningen faktiskt ger resultat! Min (högra) arm är, helt seriöst, "ganska stor" nu. Vänstern har dessvärre hamnat lite på efterkälken...

Knäppte en bild på väg hem från jobbet häromdagen. Våren är på väg, hörrni!

/En optimistisk A.


Kommentarer
Postat av: J

Läste "på väg till jobbet" och tyckte det var en lite väl farlig vinkel du tog kortet. Blev lite lugnare när jag läste på väg hem från... Med betoning på lite! ;)

2012-03-21 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0