Korthet

Sedan sist har jag...

- kommit tillbaka till Sverige.
- anammat Runner's Worlds nyårslöfte och har hittills tränat 14 dagar i rad.
- testat att träna på ett "riktigt" gym och bestämt mig för att köpa gymkort.
- haft träningsvärk.
- fixat startplats till Vasaloppet.
- fått panik över att jag ska åka 9 mil om 7 veckor på skidor jag ännu inte stått på.
- valt att skratta åt saken och se det som att allt löser sig.
- skrikit och nervöst bitit på naglarna framför Tour de ski.
- varit på laserbehandling av vaden.
- jobbat.
- gråtit av skratt.
- umgåtts med härliga vänner.
- börjat fixa och dona inför ena broderns bröllop som går av stapeln om två veckor.


/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0