Skidor, skidor, skidor

DET HAR KOMMIT SNÖ BÅDE HÄR OCH "HEMMA"!
 
Ja, ni läste rätt. Exaterad till tusen, laddad inför att åka skidor och se om det har skett mirakel sedan jag stod på dem sist. Och sist, det var Vasaloppet det. Måste dock lära mig det där med att valla, det är inte riktigt något jag ser fram emot, men hoppas på hjälp från en inte jättekunnig bror (men då kanske jag i alla fall slipper att göra jobbet själv, hehe). Finns det ingen quick-fix?
 
Ida in action under ett tidigare tappert försök att valla skidor...
 
Snö alltså. Som jag har längtat. Och inte nog med det - en pluggfri kväll med tända ljus och en film som underhållning istället för böcker. Funderar på att slänga ihop något ätbart med så mycket socker som möjligt, eller kanske ta en sväng till OKQ8 och inhandla något som hör hemma i samma kategori som det föregående. För att det är tisdag, för att jag är vansinnigt trött på min förkylning och för att jag idag har skrivit den där fruktansvärda tentan som med största sannolikhet får göras om i januari. Just nu kunde jag inte bry mig mindre - just nu vill jag bara ha godis.
 
/A.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Visst är det underbart med snön!!! Älskar't. Och jag måste också kära mig valla nu, lite långt att åka 50 mil hem till pappa bara för det ;)

2012-12-04 @ 21:16:43
URL: http://karinoalexander.com
Postat av: Anki

Snön är verkligen underbar! :)

Dock kallt och lite väl mycket snö som fallit här idag. Så skidorna fick vila idag, hoppas dock kunna ta ut dem imorgon.

Postat av: Lina

I detta väder blir man riktigt skidsugen! jag har mina skidor i luleå ännu men ska försöka frakta ner dem på något sätt snart! Hoppas du blir frisk från förkylningen, håller med riktigt segt!!

2012-12-05 @ 19:41:48
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0