Note to self

Note to self: sluta använda klackar.
 
Att tejpa fötter vid fotbollsträningar och matcher hjälper inte när man i ett oförsiktigt ögonblick kliver snett och faller med klackar på ett dansgolv...
 
 
Jag har varit inne på det förut här i bloggen, fall av diverse slag är ett återkommande ämne - det blir lätt så när skribenten är en sådan som inte alltid har full koll på fötter och ben. ;)
 
Hann i alla fall med en runda på 6 kilometer innan jag entrade dansgolvet, och ikväll blir det styrketräning på fotbollsträingen. Det är nog bäst att jag och min fotknöl håller mig borta från fotbollen ett par dagar till.
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Aj, tråkigt avslut på julhelgen. Hoppas du snabbt blir bra så du kan spring på den igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0