Inget måste men ett borde

När man borde plugga men istället ägnar alldeles för lång tid åt att prata i telefon. När man borde ha börjat med maten för en timme sedan men istället ägnar alldeles för lång tid åt att googla recept för att sedan bestämma sig för att göra det gamla vanliga ändå. Där är jag nu.

Idag är det minsann snö så det räcker och blir över här i stan. Skulle hämta ett par vantar i bilen, men gav upp det projektet ganska snart då halva bilen var inbäddad i snö. Jag klagar absolut inte men ser fram emot när det slutar att snöa och blåsa så jag kan testa skidspåren.
 
Det blev en tur till gymmet idag istället för igår. Hade verkligen tänkt gymma igår, men drabbades av extrem trötthet och vek ner mig. Ingenting jag är stolt över, det händer faktiskt ytterst sällan, men igår vann tröttheten över disciplinen. Tog dock igen det i förmiddags, då jag entrade gymmet med mycket energi. Det resulterade i ett effektivt pass på 45 minuter innehållandes:
 
2 km uppvärmning på löpbandet i 5,30 min/km
Tricepspress
Hantellyft åt sidan
Bicepscurl
Rygglyft
Sit-ups med vikt
Stående rodd med skivstång
Plankan
1 km på löpbandet som avslutades i 4,00 min/km
 
Nu kan jag faktiskt inte skjuta på det längre. Maten och böckerna kallar.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0