Den ofrivillige bloggdesignern

Har ägnat alltför mycket tid åt att ändra design på bloggen de senaste två dagarna. Helt ofrivilligt dessutom. Råkade välja en ny mall när jag egentligen bara ville förhandsgranska och se hur den såg ut. Alla som någon gång har försökt göra en bloggdesign vet hur tålamodsprövande det är...
 
Hur som helst, har hunnit träna lite mellan varven. Den sista fotbollsträningen för säsongen genomfördes i onsdags. Idag väntar styrketräning med Sandra och eventuellt en liten löprunda. Hade gärna sprungit lite backintervaller idag, men vet inte om vaden känner likadant som jag.
 
Har dessutom börjar kolla på rullskidor, vill så himla gärna ha ett par! Som student bör kanske inte det vara högsta prioritet, men jag måste ju ändå tänka på Vasaloppet 2013. Om det går riktigt bra på Lidingöloppet kanske det får bli en belöning. Spring 3 mil och du får köpa rullskidor!
 
Fick ett samtal från Nordic Club i Kalmar häromdagen. Ska provträna en vecka, med start den 10 september. Ska bli spännande, även om jag nog är inne på det lite mindre flashiga Friskis&Svettis med tanke på de lite mer humana priserna. Som sagt... student.
 
Imorgon: match. Upp till kamp mot bruden som förärade mig de här härliga märkerna sist vi möttes:
 
 
/A.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0