Dagar

Måndag. Om två veckor bör jag befinna mig i Kalmar, och jag står fortfarande utan lägenhet.

Backar tillbaka tiden några dagar. Lördag och match. Ville så gärna vinna, men det är inte alltid viljan räcker till. Vi förlorade med 2-0... Fortsatte sedan med en utgång på kvällen, trots att vi mycket hellre hade haft en seger att fira än en förlust att sörja.

Och idag, har jag feber. Dock mindre nu än imorse så det finns hopp om framtiden. Vill så gärna träna! Springa långpass, intervaller, träna fotboll, ja jag vill till och med gymma! På onsdag är jag fit for fight igen, I can feel it!

Bilden här nedan är från lördagens förfest. Mallan och jag, kommer sakna den bruden när jag flyttar - tur att jag inte har mer än drygt två timmar hem med tåget.

/A.


Kommentarer
Postat av: Jos

Snygg klänning! ;)

2012-08-14 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0