Vila?

Idag var det planerad vilodag. Tills Sandra övertalade mig att följa med på en liten runda. Var kanske inte sådär överdrivet svårövertalad heller för den delen, så har nog själv den största delen i att ha struntat i vilodagen. Har kommit in i att träningen är en så naturlig och självklar del av vardagen, att den är jobbig att hoppa över. Självklart är det bra att det är kul och enkelt att träna, men jag SKA inte fuska med vilodagarna - jag SKA inte.

Nu står den näst sista träningsmatchen innan seriepremiären på agendan imorgon, och sedan vila torsdag eller fredag. Ska bli kul att spela imorgon, hoppas att det fungerar lika bra som i helgen!

Ursäktar dagens träning med att det var ett lugnt pass. 8 km, snitt 05:43 min/km. Fotbollssnack för hela slanten, såklart! :)

Brorsdöttrarna har precis lämnat huset, nu blir det soffläge innan jag intar sängen.

/A.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,nu närmar sig varvet!!Ola är lite orolig med dina snitt tider!!kram fr västkusten

2012-04-19 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0