Fotboll för hela slanten

Inget bloggande nu på några dagar. Största anledningen till det är att helgen spenderats på en fotbollsplan. Vi hann med fyra träningspass, ett besök på Arosfortet, en pubkväll och en match. Tro det eller ej, men vi vann ta mig tusan! För första gången i år stämde spelet, OTROLIGT skönt!

Har varit en väldigt intensiv, men rolig helg. Är alltid lika kul att umgås med fotbollsbrudarna, med det gänget har man inte tråkigt, det är ett som är säkert!

Den enda nackdelen med helgen är att jag just nu ligger i soffan med en slutkörd kropp med tillhörande ben/betongklumpar. Efter en lång dag på jobbet åkte jag hem, fastnade i bilen, nickade till framför ratten (när bilen var parkerad) och tvingade mig sedan ut på en lugn runda, trots den trötta kroppen och det trötta huvudet. 6,5 km senare ligger jag alltså här i soffan nu, redo att gå och lägga mig.

Inget sådär jätteintressant inlägg det här, märker jag nu i efterhand. Men, har jag skrivit får jag väl trycka på publicera ändå antar jag!

Här nedan, undertecknad efter dagens runda.

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0