Cykelpremiär i regn och rusk

Två mil på cykel i spöregn och motvind fick mig att verkligen inse att det kommer bli en lång runda runt Vättern...

Jag och Ida hade planerat att cykla några mil efter jobbet idag. Dessvärre mådde hon inte super så fick bli en runda på egen hand. Är otroligt stor skillnad på att cykla själv eller tillsammans med någon. När jag cyklar själv tar de negativa tankarna lätt överhanden och tristessen kommer på besök efter ungefär två minuter. Lägg till lite regn och vind och lyckan är total! ;)

Nåväl. Alla pass är bra pass. Eller, det var väl egentligen inte sant, men all tid på sadeln är bra tid! Bakdelen behöver härdas inför de fruktade 30 milen jag har framför mig.

/A.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har aldrig sprungit över 1.55 hur otränad jag än har varit, så målet är väl runt där även om jag inser att det kommer bli tufft. Antagligen så kommer jag säkert vara nöjd med allt under 2h. Vad har du för mål?

2012-04-26 @ 22:15:26
URL: http://motnyamaraton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0