Göteborgsvarvet 2012

Sitter med en högerfot som inte är helt hundra och har precis anmält mig till Göteborgsvarvet 2012.

Spelade fotboll i lördags. Vänsterfoten höll till min stora glädje! Dessvärre hände någonting med högerfoten istället, så nu är jag halt igen... Känns tämligen onödigt, vet inte ens vad som hände. Positivt är dock att det blir bättre och bättre för varje dag som går. Snart är jag ute med löparskorna på fötterna igen!

Göteborgsvarvet alltså. Såg på facebook att det antagligen kommer vara fulltecknat i slutet av dagen, så jag slog till. Blev ju inget nu i år med tanke på vaden som trilskades, men nästa år - då nedrans! Varken fötter, vader, knän eller tår ska få vara i vägen då. 2011 har varit skadornas år, 2012 ska bli helt skadefritt.

Hörde förresten att den första snön ska komma den 24 oktober. Snart dags att köpa skidor! Är det någonting jag verligen ser fram emot så är det att åka längdskidor. Om jag ska klara 9 mil på skidor har jag x antal träningstimmar i spåren framför mig. Haha, minns första gången jag och Ida åkte förra året. K-a-t-a-s-t-o-f-! Jag var helt otroligt dålig, även om jag då skyllde det mesta på skidorna från 70-talet.

Inför skidåkning

Ida, antagligen före vårt första försök på längdskidorna...

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0