Eko

Så tomt att det ekar!

Bloggtorka. Datorlös. Har dessutom gått och blivit med iPhone. Tips på bra bloggverktyg, någon?

Jag tränar. Springer lite lätt, så mycket foten orkar med. Trampar på träningscykeln, så mycket psyket orkar med. Lyfter skrot? Nja. Minimalt, men det händer.

Skulle inte alls skriva någonting här idag, mellanlandade bara här för att se om det hänt någonting under tiden jag varit frånvarande. Det är ju himla kul att blogga egentligen, men det är lite svårt utan dator.

Om några timmar bär det av till Stockholm! Sofia, Jacqueline och så The Arks sista konsert. Någonsin.

Får se om jag kanske testar att träna i hufvudstaden. Eller så blir det bio istället. ;)

Nåväl. Jag ska skärpa mig. Skaffa en ordentlig dator och börja bli lite aktiv här igen. Och kanske skriva den avslutande delen av Helsingborgsäventyret. Sommaren känns långt borta, men Helsingborg känns som förra veckan.

Hösten är här, som bekant. Regn och rusk. Försöker att låta bli att tänka på härliga sommarkvällar med kvällssol och grillat. Fokuserar istället på mysiga filmkvällar med tända ljus och en riktigt ruskigt bra film. Och känslan efter att ha sprungit en runda i spöregn medan alla andra har haft en av de där mysiga filmkvällarna. 

/A.

ps. Om två månader är det faktiskt helt okej att börja sjunga julsånger.  


Kommentarer
Postat av: Bloggverktyg

Blogg.se har släppt en egen app där du kan publicera inlägg:



http://faq.blogg.se/2011/september/iphone-appen.html

2011-09-28 @ 08:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0