Ifrån kylan

...in i värmen.  Dagen bjöd på ett 6 kilometer långt löppass med inslag av backintervaller. Sitter nu och inspekterar min fot som har en härligt svullen fotknöl. Den ser som väl är värre ut än det känns. En liten snabb uppdatering av veckans träning kommer här:  Måndag och tisdag: vila av såväl fot som övriga kroppen.  Onsdag: Satt på en träningscykel och svettades rejält!  Torsdag: Upprepning av onsdagens pass tillsammans med Sandra och Mathilda. Dessa brudar ska för övrigt springa Göteborgsvarvet nästa år! (min övertalningsförmåga går inte av för hackor...)

image description

Fredag: Löpning. 8,5 kilometer i lugna 5:43/km. Känslan i fot och lungor var tyvärr inte bra alls. Upptäckte idag att jag tog fel astmamedicin igår - det förklarar andningssvårigheterna.  Lördag - idag: Löpning som sagt. 6 kilometer med backintervaller och fartlek. Bra känsla i såväl fot som själ!  /A.

ps. Rubriken skvallrar om att hösten verkligen är här nu. Vantar, pannband och underställströja krävdes för att härda ut kylan under dagens pass. 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Alek, sjukt att du kan träna så mycket med skada! Det får ju oss andra "friska" människor att se extremt dåliga ut, haha! Men härligt att du kämpar på :D Och din övertalningsförmåga är verkligen inte dålig ;)

Gillar även förövrigt hur jag smälter samman med väggen på bilden. Både genom tröjan men även hudfärgen, haha ;D

2011-10-10 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0