Gunvald

Dåligt med uppdateringar här nu på sistone. Ytterligare en konserthelg är nu avklarad, alltså en helg med en hel massa övning och väldigt få timmar på hemmaplan. Men kul var det!

Just nu sitter jag framför tvn och njuter av kvällens Beck-film. Ingen söndag är komplett utan Gunvald Larsson!

Träningen... Den går bra just för tillfället. Konditionen börjar arta sig! Känns otroligt bra när pulsen är lägre, sträckorna längre och tempot snabbare. 5:10-tempot som tidigare var ganska jobbigt känns nu mer än uthärdligt. Har fått ihop blygsamma 35 kilometer i veckan, tyvärr färre än jag tänkt mig. Till min glädje fick jag till ett riktigt bra styrkepass med Malin i torsdags, med fokus på mage, rygg och ben. Resultat: träningsvärk och magrutor lagom till jul. ;)

Dags att återgå till mister Persbrandt.
/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0