Varning!

Först och främst vill jag varna eventuella ormfobiker.

Har mellanlandat vid datorn, med en kopp kaffe och en kaka. Andas ut och försöker mota bort huvudvärken med hjälp av tankens kraft.

Väckarklockan ringde strax innan klockan sju imorse. Mindre pigg hoppade jag upp ur sängen. Eller tvingade mig upp, snarare. Idag är det den dag på året som jag gillar allra minst - den stora städdagen.

Städning av vägkanter med fotbollsföreningen är ett årligt inslag, sedan 1998 närmare bestämt. 6 mil och cirka 30 personer. Mindre festligt! Men, idag gick det faktiskt över förväntan. Vi var klara strax innan klockan fyra, tack vare att alla var snälla och hjälpte till med de sista sträckorna. Tur att allt blir väldigt mycket roligare med trevligt sällskap!

Började gråta två gånger under dagen. Anledningen var denna:
bild lånad från internet.

Nu väntar Eurovision med ett gäng från laget! Heja Saade, trots att låten är kass!
/A.

Kommentarer
Postat av: Yllet

du har väl inte glömt den döda kaninen?

2011-05-15 @ 00:13:18
URL: http://ylletrojans.blogg.se/
Postat av: Yllet

Info?

2011-05-15 @ 07:12:36
URL: http://ylletrojans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0