Tidsmaskin

Ibland önskar jag att jag levde på 70-talet med härliga klänningar à la Grease. Extremt utsvängda byxor. Att jag fått uppleva de gräsliga tapeterna med orange kulör. Att jag hade permanentat håret på 80-talet. Nu gjorde jag ju visserligen det för några år sedan... Framför allt önskar jag att jag hade fått se de här grabbarna in action. Tidsmaskin, någon?


Jag kan inte sluta skratta åt den urcharmige Ringo som sitter med sitt paraply. Den är helt klockren, den här videon. En i min mening otroligt bra låt, och en urlöjlig video som är så fånig att man faktiskt inte kan ta den seriöst. Trots det, är den otroligt bra. Underlig. Underlig á la 60-tal.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0