Nya tag

Efter gårdagens flopp tänkte jag lite på den stundande utmaningen. Halvvättern, alltså. Funderade på hur jag ska fixa 15 mil med tanke på hur segt det var med 4 igår. Drygt en fjärdedel av sträckan, och jag var hur glad som helst över att få komma hem igen. Glad över att få ta av cykelskorna och inte längre behöva använda betongklumparna till ben. Glad över att inte behöva trampa en meter till. Hur ska jag fixa 15 mil? Tänkte i de banorna ett tag, de negativa tankarna gick runt, runt. Men sedan bestämde jag mig!

15 mil är faktiskt inte särskilt långt! 15 mil klarar man utan problem med envishet och en positiv inställning. Nästa år ska det bli 30, så årets 15 är en superbra uppvärmning inför vad som komma skall. 15 roliga mil där jag ska njuta av publik, depåer och massa folk. En helt annan stämning än den som infinner sig på en grusväg i motvind. Halvvättern kommer bli kul! En utmaning, absolut, men jag gillar ju utmaningar!

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0