Glädjeskutt

Hemkommen från den roligaste fotbollsträningen på evigheter! Äntligen! Känner att träningarna inte alltid ger så mycket när de mest innehåller skottövningar och liknande. Självklart ger det bättre teknik och annat viktigt men jag vill verkligen känna mig trött efteråt. Idag var det roliga spelövningar och ovanligt bra spel när vi körde 4 mot 4 på slutet. Som en liten bonus blev det elljusspåret med Mathilda efteråt för att jogga bort stelheten i vaderna. Konstigt nog kändes de bättre idag än igår. Tror att det är matcherna som förstör dem med allt stopp-stanna-vrid-och-vänd.

Härligt med en bra känsla i både kropp och själ. Är taggad till tusen inför match på söndag. Hoppas att det håller i sig tills dess!

Jag önskar att jag kunde hitta en bild som illustrerar hur nöjd jag är just nu. Jag känner mig verkligen nöjd med livet ikväll! Den här bilden är nog så nära jag kan komma. Glädjeskutt!



Nu blir det en välförtjänt kopp kaffe och lite läsande av diverse bloggar.

Adjöken!

/En glad A.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så roligt att höra snyggve! Riktigt härligt nu när man ligger här hemma och är trött i hela kroppen ;) Nu taggar vi till matchen på söndag :D !

2011-05-25 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0