Förmiddagsträning

Jobbade eftermiddag idag och passade därför på att ta ut cykeln en runda i förmiddags. Blev inte någon lång runda, det hade jag inte tid med eftersom jag dagen till ära prioriterade en sovmorgon framför långpass på cykel. Långpasset får vänta till imorgon då jag och Ida ska ut på nya äventyr! Med tanke på mitt humör under vårt förra pass ska jag ladda upp med lite fredagsgodis imorgon. Ida har beställt Snickers, så - snickers får det bli. Blotta tanken på en chokladbit kommer få mig att trampa i några extra kilometer utan negativa tankar.

Tid: 49:50 min
Distans: 20,43 kilometer
Medelhastighet: 24,6 km/h

Efter en kvällspromenad med Britta efter jobbet äter jag nu sen kvällsmat och dricker det obligatoriska kvällskaffet.

Imorgon är det fredag igen. Det är bara måndagar och fredagar nuförtiden tycker jag. Ja, nu råkar det ju i och för sig vara törsdag idag, hehe. Men torsdagen känns ändå bara som en väntedag inför fredagen. Trots att jag jobbar i helgen känns det otroligt skönt med just helg. Stämningen stiger och de allra flesta byter bort sin vardagströtthet mot helgpepp. Härliga helg, välkommen!

/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt med ett morgonpass. Önskar jag också hade sådana om veckorna men jag måste redan nu kliva upp 5 för att hinna till jobbet så känns inte riktigt aktuellt att kliva upp ännu tidigare..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0