Finito

Idag är det dagen efter Göteborgsvarvet och jag sitter och kollar in diverse tider. Verkar som att många har sprungit himlans fort i år!

Jag är så otroligt sugen på att springa, men efter matchen igår som dessutom slutade med förlust, fick jag än en gång bekräftat att vaden inte är helt okej. Så frustrerande! När ska jag få springa som jag vill? Träna som jag vill? En liten muskel som är i vägen. En liten muskel av flera hundra. En liten sketen muskel!

Nåväl. Jag har haft en bra helg i vilket fall som helst. Igår jobbade jag, åkte till Växjö och spelade match och stressade sedan hem till dagens andra arbetspass. Hjälpte till i köket på en 50-årsfest. Trött men nöjd med dagen kraschlandade jag sedan i sängen och vaknade inte förrän halv 12 (!) idag.

Med dessa ord säger jag godnatt! Och tillägger att det här inlägget var det sista som rör årets Göteborgsvarv. Slutältat från och med nu. Finito.

/A.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det är snart nästa år och dags igen och då står du säkerligen i startgroparna. Det håller jag tummarna för i alla fall!

2011-05-23 @ 11:43:08
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0