Ätbart?

Dagens fundering...



...Hur är det möjligt att någonting så gott som grillad kyckling kan se så otroligt oaptitligt ut när man ätit upp?

God var den iallafall, min supersena lunch. Ska försöka ta mig ur matkoman och byta om till träningskläder. Ska springa en runda med Sandra. Eller springa vet jag inte, jogga är nog bättre beskrivet. Är lite rädd att jag överanstränger vaden nu, men jag ska verkligen vara uppmärksam på hur det känns. Det som är så himla svårt är att avgöra hur mycket det känns. Det får göra ont, men det får inte hugga i muskeln eller kännas lika mycket som det gjorde tidigare.

Hittills har det verkligen känts bra, det var först igår som jag kände av det lite när jag var med på en övning på fotbollsträningen. Det är helt omöjligt att ta det lugnt när en boll kommer farande genom luften. Då börjar benen pendla på helt automatisk i den fart som krävs för att hinna först fram till bollen.

/A.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0