London

Jag ska till London 7-10 maj! Wohooooo! Blev ett riktigt impulsivt beslut framåt eftermiddagen idag! Känns grymt kul att ha något att se fram emot, och London är ju verkligen inte fy skam :)

En av de tre jag ska dit med är den här madamen, som råkar vara den som jag ska spela med imorgon. Imorgon är det nämligen dags att återigen spela och sjunga för och med ett gäng glada pensionärer! Hoppas innerligt att Magda håller sig från att dra något mer eller mindre korkat aprilskämt bara, hehe.



På programmet står bland annat Fjäriln vingad syns på Haga, 34:an, Tro, och så den gamla godingen här nedan. En salig blandning med andra ord! Säga vad man vill om Tommy Körberg, men sjunga det kan han!



På träningsfronten har det hittills idag varit ganska tomt. Tänkte sätta mig på cykeln och trampa ett tag nu strax.

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Åååå, London!

2011-03-31 @ 20:54:48
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: malin

London, härligt! Har du varit där förut? Jag var där för några år sedan och dit vill jag igen för att det är en underbar stad. Om du inte har sett Phantom of the Opera kan jag verkligen rekommendera den, världens bästa musikal (enligt mig!!)

2011-03-31 @ 22:20:15
URL: http://malingerdle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0