Uppdatering

Eftersom det här faktiskt är en form av träningsblogg, (även om man kanske kan tro att det är en musikblogg just för tillfället) tänkte jag skriva ett litet inlägg om hur träningen går just nu.

Vaden vill fortfarande inte vara med. Den kämpar emot för allt vad den är värd. Imorgon ska jag ringa till en annan sjukgymnast och se vad han säger. Att det skulle vara benhinneinflammation, som jag tidigare fått höra, känns ganska otroligt. Två veckor helvila med inflammationshämmande tabletter, skulle ha gjort skillnad om det nu är en inflammation. Jag har hela tiden varit skeptisk till att det skulle vara just benhinneinflammation, känns väldigt ologiskt eftersom det verkligen sitter i själva vadmuskeln.

Alltså, ingen löpning på snart tre veckor. Cyklade lite lätt för första gången på två veckor tidigare idag. Inte helt smärtfritt, men ändå skönt. Skönt att låta hjärtat jobba lite.

Styrketränade armar och mage i en timme också. Det roliga är att det faktiskt syns ganska tydligt på mina armar nu. Det komiska är att det är helt meningslöst. Men, som sagt, all träning är bra träning.

/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Det kan säkert vara bra att gå till en annan sjukgymnast också. Alltid bra med en annan åsikt.

2011-03-27 @ 18:46:56
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: lina

Hoppas ni kommer hitta svaret på vad det är som gör ont!!



Jackan har jag shoppat på Carlings :) trivs väldigt bra i den!

2011-03-28 @ 08:15:36
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0