Tango

Efter lunchen som idag bestod av stuvade makaroner, okokt broccoli och halvrå korv begav jag mig mot Britta för en härlig promenad i vårsolen. Det låter så otroligt fånigt med meningar som den förra, där dagen beskrivs med underbar vårsol, men det är faktiskt precis så det var. Efter en timmes promenad satte vi oss utmed en husvägg och solade lite. Så otroligt härligt med sol och värme, och trevligt sällskap såklart. Och nej, måltiden dessförinnan var allt annat än utsökt.

När jag sedan kom hem blev det faktiskt en promenad till. Efter att ha blivit ordinerad helvila utan promenader var det en befrielse att få röra på benen igen. Testade att jogga lite. Det var otroligt lätta ben, men tyvärr en inte helt smärtfri känsla i vaden. Jag har iallafall fått en tid hos massören/osteopaten. På onsdag klockan 08.30 hoppas jag att alla mina problem försvinner på ett kick.

Nu ska jag fortsätta öva lite här hemma. Tango. På klarinett.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0