Måndag

Idag var det träning som stod på programmet. Alternativ sådan. När jag kom hem strax innan halv 8, efter att ha jobbat sedan klockan 8 på morgonen, lockade tyvärr inte träningscykeln. Det kändes ungefär lika inspirerande som att ägna en timme åt att kolla på ekonominyheterna. Jag hoppade helt enkelt över träningen idag. Det blev i och för sig annat gjort istället. Dagens träning får bli en annan dag. Fredagen, som skulle varit vilodag, blir nu något helt annat.

Vecka 9 innehöll:
Löpning: 40,08 km, fördelat på 5 pass, varav en morgonjogg.
Simning: 50 minuter

Ingen toppenvecka precis, men så blir det emellanåt tyvärr. Den här veckan ska jag faktiskt ta tag i mitt problem med min ack så uttjatade vad. Har blivit rekommenderad två olika personer, så nu är det lite veligt. Passar på att slänga iväg en liten fråga som någon kunnig människa gärna får svara på - Kan en kiropraktor göra något åt en skadad vad?

Nu är det hög tid att sova. Imorgon är det tisdag. (nehe?) Ny dag, nya möjligheter!
/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Nu vet jag ju inte vad du gjort med din vad men jag gick till en naprapat när jag hade problem med ena vaden. Det gjorde underverk faktiskt. Men jag hade en överansträngning och det är ju ingen skada direkt.

2011-03-08 @ 17:11:12
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0