ilska

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är så fruktansvärt förbannad just nu. Gråter av ilska. Över en skitsak? Ja. Men en ack så viktig skitsak.

Jag missar varenda lopp av skidorna nu i veckan! Varje liten sekund! Jag hade sett helt fel i mitt jobbschema och trodde jag jobbade de andra tiderna, tänkte helt fel.

Idag är det herrarnas 15 km klassiskt, 13.00. Jag börjar jobba 13.00.
På torsdag är det damernas stafett 14.00 och sedan duellen mellan Erik Segerstedt och Mads Ousdal. Jag börjar jobba 13.00.
Det värsta är ändå fredagen. Herrarnas stafett 12.45, och jag jobbar till 14.00.

Jag vill verkligen inte missa det här. Jag vill verkligen inte missa det här. Kan inte ens lyssna på radio. Bajs.

/En extremt irriterad A. som nu ska springa bort all ilska.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Alldeles för sent svar: Du undrade om Ola hade tittat på mig på det [http://lilljesus.blogg.se/images/2011/wtf_132593935.jpg] sättet? Svar: Ja. Jag tror att jag skulle förklara för honom om att jag hade träffat basisten i Ark någon timme efter jag hade träffat Ola, av en slump. Förklarade ganska dåligt, Ola verkade inte fatta någonting, haha... xD

2011-03-01 @ 12:09:26
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0