10. Då mår jag som bäst

Den här frågan är otroligt svår att svara på. Jag mår ju så bra så ofta vid så olika tillfällen...

...när jag tagit ut mig riktigt ordentligt och nöjt studerar siffrorna på datorn.
...när jag tillsammans med härliga vänner har en skratt-mat-spelkväll.
...när jag har mycket att göra utan att känna mig stressad.
...när jag står längst fram på en The Ark-konsert och får ögonkontakt med Ola Salo. (hehe)
...när hela laget står mitt på plan och tackar motståndarna efter en riktig kämparinsats som resulterat i vinst.
...när jag har ett samtal med en person och aldrig vill att det ska ta slut.
...när jag vaknar av att solen skiner och vet att det kommer bli en bra dag.

Jag kan helt enkelt inte svara på när jag mår som bäst. Precis som de flesta andra sociala filurer mår jag som bäst när jag är med människor jag tycker om. Är idrott/träning och/eller musik dessutom inblandat är det svårt att må annat än bra.



Det finns så otroligt många anledningar till att hoppa högt av glädje - glädjeskutta du också!

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0