1. Min träningsbakgrund

Min träningsbakgrund är egentligen ganska enkel. Det finns att läsa om i ett av mina första inlägg!

Sammanfattningsvis, har jag spelat fotboll sedan barnsben. Nu den senaste tiden är fotbollen dessvärre inte riktigt lika rolig som den var förut. Tidigare lockade allt med fotbollen. Nu lockar mest mina underbara lagkompisar, och tanken på att få springa ikapp med en riktigt jobbig anfallare. Att ta bollen. Att frivilligt ta en frispark. Att vinna kampen och att slutligen vinna matchen.

Rent träningsmässigt är det numera löpningen som gäller! Jag fastade för löpningen för knappt ett år sedan efter att ha anmält mig till Göteborgsvarvet med en kompis. Det riktiga löparnördandet började nog i maj någon gång, tror jag. Nu är siktet dessutom inställt på En Svensk Klassiker!

/A.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är bara att nöta på =). Det är ju egentligen en rätt trist övning men den gör verkligen det den ska!

2011-03-10 @ 10:26:38
URL: http://livetartraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0