Kaffepaus

Sitter på altanen och tar det lugnt i skuggan. Har ägnat dagen åt att sola. Lite för mycket och utan solkräm. Hej kräfta!

Har varit dåligt med uppdateringar här på sistone. Har dock tränats en del ändå. I fredags efter jobbet gav jag mig ut och sprang en runda. Blev 8,5 underbara kilometer! Benen var lätta, vaderna smärtfria, andningen lugn och vädret helt fantastiskt! Kom hem kring halv tio och det var fortfarande över 20 grader. Kan man göra annat än att älska sommaren?

Igår gick jag inne och jobbade medan andra solade. Kändes lite surt, men var ändå en rolig dag på jobbet! Kändes inte helt okej i kroppen igår så stod över träning. Fick senare bekräftat att jag faktiskt hade lite feber, så känslan jag hade var inte helt fel. Av samma anledning står jag över träningen även idag och laddar inför match imorgon.

Om en vecka är det Halvvättern som gäller. Då önskar jag mig inte 25 grader och solsken. Då önskar jag mig 15 grader, vindstilla och en fantastisk känsla i kroppen!

Tillbaka till kaffet.

/A.

Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Hoppas förkylningen har gett med sig. Spännande med matcher och vättern!

2011-06-08 @ 19:40:09
URL: http://www.runnersworld.se/blogs/sofie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0