Bildbevis

Förra helgen lattjade vi på Rönneljung. Samma helg tappade jag bort min kamera. Och min sladd till kameran. Nu är allt återfunnet, och här kommer de utlovade bildbevisen:


Vickan tar igen sig efter ett hårt träningspass.




Jag trodde att jag hade minst 10 bra bilder att visa upp. Det visade sig vara två. Man får vara glad för det lilla. Vi hade iallafall en trevlig eftermiddag. Allt som behövs är en boll och några roliga filurer, så är dagen gjord! :)

Har tränat även denna dag. Fotbollsträning och sedan ett varv på elljusspåret med Sandra. Extremt tunga vader idag, fick kämpa i varje steg. Imorgon väntar en ny dag med nya träningsmöjligheter och förhoppningsvis otroligt pigga ben!

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0