Kap

En liten (med betoning på liten - en butik, haha) shoppingrunda idag resulterade i följande fynd:




En ryggsäck, 18 liter, som jag hoppas ska rymma det som behövs inför min och Idas cykeltur till Helsingborg. Hur mycket kan egentligen behövas? Ett ombyte träningskläder och ett ombyte vanliga kläder. Ett par skor så jag slipper gå på The Ark i cykelskor kanske kan vara en god idé. Några snickers får jag klämma in i sidofacket. Alltid bra att ha när energinivån är närmast obefintlig.



Mitt kanske minst genomtänkta, men ändå bästa köp någonsin. Ett första hjälpen-kit med diverse grejer som kan vara bra att ha när man har ramlat på asfalten och skrapat knäna. peppar, peppar, ta i trä... 70 kronor, var det inte ett pangpris, så säg?!

Dessutom fick en vindjacka följa med mig hem. Jag och Stadium är bra kompisar vi!

Imorgon klockan halv två ska hela vår tripp planeras in i minsta detalj. Vi har kommit en bra bit på vägen i planerandet bara genom att planera in när vi ska planera, haha. Äh, planering är överskattat! ;)

/A.


Kommentarer
Postat av: malin

Att planera äventyr är alltid lika spännande! :) Hoppas ni får en trevlig cykletur. Ett förstahjälpen-kit är alltid bra att ha, jag köpte precis ett till mitt kommande äventyr i fjällen.

2011-07-20 @ 21:44:05
URL: http://malingerdle.wordpress.com
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-20 @ 22:20:25
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0