Du har väldigt låg puls!

Det är svårt att underhålla en träningsblogg när feber och halsont vägrar att ge med sig. Kombinerat med en ännu inte återställd fot, blir det inte jättemycket tränat. Snarare ingenting.

Var hos läkaren igår för att kolla upp halsen. Det i sig är otroligt ointressant, men det var en sak som läkaren sa som jag definitivt fastnade för!

"...men den medicinen ska inte du ha, för du har så himla låg puls!"

Jag blev uppriktigt förvånad när hon kallade 50 i puls för väldigt låg. 50 är för mig ganska högt, jämfört med vad den har varit tidigare. När jag sa det var det hennes tur att bli förvånad. "Va? Brukar du ha ännu lägre?"

Läkarbesöket resulterade alltså i en bekräftelse på att konditionen är långt ifrån vad den borde vara, men att pulsen iallfall inte har skenat upp i 80 i vilopuls.

Förlåt kroppen, jag ska se till att bli frisk nu så vi kan träna ihop snart.

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Vet du vad jag har planerat in för oss? Minst 1000 meter (iaf till en början) simning i veckan i Anderstorp. Vi börjar vecka 38! :D



<3

2011-07-20 @ 01:32:08
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0