Åhus

När ska halsontet försvinna? Och febern? Är i stort sett opåverkad av den, men den är ju där än dock. Feber och halsont betyder ingen träning. Inte ett träningspass på drygt två veckor. Det är första gången på flera år jag har ett sådant uppehåll. Det känns bedrövligt. Nu sommartid är det ju som allra bäst att springa dessutom, och så har två av de allra finaste veckorna gått. Två fina veckor utan ett steg i löparskorna. Åh, så frusterande!

Imorgon bär det av till Åhus. Beachsoccer-supporter är mitt mission för helgen. Hoppas innerligt att solen visar sig och att regnet håller sig borta. Trots en viss besvikelse över att inte få vara med och spela, ser jag fram emot helgen! Förra året var det hur kul som helst (bortsett de fem timmarna jag och Malin spenderade på akuten...) och allting talar för att det blir precis lika kul även detta år!



/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0