Wasn't life supposed to be more than this?

En rad ur en av de bästa låtarna genom tiderna. En låt som har allt. En sångare som har allt. Som har det där lilla extra helt enkelt. Den 18:e mars bär det av till Göteborg för att lyssna på denne man med tillhörande band. Då är längst fram den enda tänkbara platsen. Vi ska skrika oss hesa, och njuta av varje liten sekund, av varje liten strof. Skråla med i varje liten vers, i alla härliga refränger. Ingen har någonsin skrivit så bra texter som mister Salo, ingen har någonsin framfört dem så bra...



Arbetsveckan är nu avklarad! Helgen lär dock bli en helg utan vila. Alltså kommer jag antagligen vara tröttare på söndag kväll än jag är just nu. Det är dags för de årliga nyårskonserterna, detta år med framtidens musikalartister. Det brukar alltid vara väldigt roligt, men just nu känns det lite tungt att ha precis hela helgen uppbokad. På lördag kväll efter sista konserten bär det nog dessutom av till cup i Nittorp. Får se om jag kan vara med och spela någon match, eller jag får agera supporter. Verkligen lustig tid för en inomhuscup i fotboll - en lördagkväll, och finalen spelas 23.00. Eh, hur tänkte ni där, arrangörerna...?

Nu väntar jag på att maten ska ut i kroppen och ge mig tillräckligt energi för att jag ska orka springa en runda. Får nog bli lite övande på klarinetten desförinnan, kan kanske behövas.





Jag fick förresten en mycket underhållande fråga idag; om jag hade ringt mödravårdscentralen, haha, inte riktigt dags för barn än, känner jag...


/A.

Kommentarer
Postat av: J

SJUKT bra låt! :) Och denna gången kanske ni ska vara där lite tidigare än när första låten börjar, så folk inte blir riktigt lika sura... haha.



Och taskig kommentar, vad var det för sammanhang egentligen?!

2011-01-14 @ 22:10:11
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0