Som ett barn på julafton

Det blev 3 kilometer löpning tidigare idag. 3 kilometer på en oplogad grusväg som var täckt av ett lager is och ett tjockt lager snö. Trots att både huvud och ben ville springa mycket längre, stannade jag faktiskt när min underbara Garmin pep till vid den tredje kilometern. Ska bli helt frisk innan jag utsätter kroppen för större ansträngning. Dagens extremt lugna pass var allt som behövdes för att göra denna onsdag till en bra onsdag. :)

Tid: 19:11 min
Distans: 3:00 km
Medeltempo: 6:23 min/km

10 sådana rundor, och Lidingöloppet är avklarat! ;)



Imorgon blir det jobb hela långa dagen och styrketräning på kvällen. Är himla sugen på att springa en liten runda innan jobbet också. Morgontröttheten brukar dock sätta stopp för sådana planer, hehe...

/A.

Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Kul att du också älskar löpning! Hoppas att kroppen orkar springa mera snart!

2011-01-12 @ 20:32:29
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Magnus Karlsson

Hej!



Såg att du kommenterat på min syrras blogg, girlpower på runnerworld.se. Fin blogg du har. Kul att fler än jag skriver klassikerbloggar.... vi är inte ensamma har jag märkt. Titta gärna in på min sida. ;)

2011-01-13 @ 00:22:15
URL: http://runningkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0