Handboll och simning

Nu smäller det snart, hörrni! Handboll, Sverige - Polen. Må turen vara på vår sida ikväll. Och kämparglöden. Och allt annat som krävs för en vinst. Ingen icke-favorit i repris, tack. Matchen mot Argentina är givetvis den jag har i åtanke...

Imorgon tänkte jag förresten försöka göra något åt min bedrövligt dåliga simförmåga. Ni som känner mig vet att simning inte är min starka sida, att jag knappt är simkunnig. Ni andra - ni har lärt er någonting nytt! Tur att Vansbrosimmet är många dagar framåt i tiden!







Någon som har något bra tips på hur jag ska lära mig att vara under vattnet utan att hålla för näsan? Jag vet, det är pinsamt. Men sant.

/A.







Kommentarer
Postat av: J

Som jag har sagt sen vi var mindre: blås ut stenhårt genom näsan; om du blåser ut, kan inget komma in! :)

2011-01-20 @ 20:50:52
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Yllet

Testa att inte andas!

2011-01-20 @ 20:59:00
Postat av: J

Det finns såna där fina näsklämmor som konstsimmarna använder... ;)

2011-01-20 @ 21:09:04
Postat av: Jos

Haha, jag insåg förresten att vi är två J som kommenterar här. Jag borde kanske byta namn...

2011-01-21 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0