Tantvarning

Det var mycket riktigt box som stod på schemat denna dag.

Jobbigt? Ja. Kul? Ja. Är det med darriga händer detta inlägg skrivs? Ja, igen.

Jag och Malin var ett stabilt team. Vi var lite kloka och kom fram till en sak under passets gång. Malin, som är stark som en häst (kanske inte nordsvensk-stark, men en liten shetlandsponny skulle hon allt ta) var grym på att boxas, såklart. Jag var mindre grym, skulle man kunna säga. Men, så fort det kom in lite löpning i övningarna var jag on fire igen. Det vi kom fram till var att vi skulle vara en supermänniska ihop. Löpning+styrka i ett. Vi kompletterar varandra helt enkelt.

Nu sitter jag här och försöker planera helgen. Nog för att halva helgen redan har gått, men det som återstår ska jag se till att planera bra. Imorgon är det fotbollsträning klockan 14.00 så det är det jag har att rätta mig efter. I övrigt är jag fri att göra vad tusan jag vill. Är inte livet lite extra härligt när det är lördag ändå?

Solen skiner förresten. Börjar nästan bli en vana att få njuta av vackert väder. En vana jag kan tänka mig att hålla fast vid. Usch, så tant jag är ibland. Tantpoängen rullar in och de tar aldrig slut! Det är så jag blir rädd för mig själv. Skulle nästan kunna tro att jag är 91 istället för 19.





Passar även på att säga grattis till Johanna som fyller 20 år idag! :)

/A.




Kommentarer
Postat av: Frun av Haga

du är ju en liten tant Alek:)

2011-01-22 @ 16:29:07
Postat av: J

Tack så mycket! :)

2011-01-22 @ 17:08:12
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0